FAQ

FAQ (veelgestelde vragen)

•Vragen
Al uw vragen en of opmerkingen kunt e-mailen naar info@periali.nl

•Klachten
Heeft u klachten omtrent een product, bestelling of dergelijke dan kunt u deze e-mailen naar
info@periali.nl

•Schade
Het kan zich voordoen dat een bestelling tijdens transport schade oploopt. Voor een juiste afhandeling dienen de volgende stappen gevolgd te worden:


- Weiger de ontvangstneming van uw bestelling;
- Geef hierbij als rede aan dat de verpakking dermate beschadigd is;
- Geef binnen twee werkdagen de weigering door aan Periali via info@periali.nl;
- Geef binnen twee werkdagen de weigering door aan TNT Post.

•Retourneren en omruilen

Alle overhemden en andere producten van Periali worden uitgebreid gecontroleerd op kwaliteit.

Het kan echter voorkomen dat een product niet voldoet aan uw verwachting. U kunt een ongebruikte product in originele verpakking en alle labels, met factuur binnen 7 dagen na levering aangetekend retourneren naar Periali.

 

•Voorwaarden met betrekking tot retourneren zijn:

-          Altijd eerst aanmelden via info@periali.nl met vermelden van het ordernummer/factuurnummer en reden van terugsturen.

-          Het product mag niet gedragen zijn.

-          In originele en onbeschadigde verpakking.

-          De verantwoordelijkheid en de kosten van de retourzending zijn voor de koper.

-          Retouradres: Periali, Postbus 90088, 1006 BB Amsterdam.

-          Voor overige bepalingen verwijzen we u naar onze algemene voorwaarden.


Indien aan één of meer van deze voorwaarden niet wordt voldaan kunnen wij uw bestelling niet retour nemen. Het bedrag wordt binnen 25 dagen teruggestort.